ЕЛЕКТОРАЛЬНІ ОРІЄНТАЦІЇ ЗА ТИЖДЕНЬ ДО ВИБОРІВ У ВЕРХОВНУ РАДУ 2019 РОКУ

З 8 по 16 липня 2019 року компанією Seetarget було проведено соціологічне дослідження методом особистих інтерв’ю (face-to-face), покликане відобразити настрої українців та їх ставлення до політичних сил напередодні парламентських виборів 2019 року.

Територія дослідження - вся Україна (крім республіки Крим і непідконтрольних територій Луганської та Донецької областей). Вибірка - 1205 респондентів.

Похибка вимірювання складає не більше 2,9%.

Прогнозований рівень участі у голосуванні складає 52,7% (розрахований на основі 9 та 10 пункту за шкалою від 1 до 10, де оцінка «10» означає, що респондент абсолютно впевнений в тому, що буде голосувати, а оцінка «1» - точно впевнений, що не буде голосувати).

               

Серед тих, хто збираються голосувати (альтернативи 9 та 10) і визначились з вибором, 45,4% опитаних планують віддати свій голос за партію «Слуга народу», 15,2% - за партію «ОПОЗИЦІЙНА ПЛАТФОРМА – ЗА ЖИТТЯ», 6,7% - за Всеукраїнське об’єднання «Батьківщина», 6,4% - за партію «Європейська Солідарність», 4,5% - за партію «Голос», 3,8% - за Всеукраїнську громадську організацію «Сила і Честь», 3,8% - за партію «Громадянська позиція», 3,3% - за партію «Українська стратегія».

               

Контакты

Связаться с нами